27 Eylül 2016 Salı

İSTANBUL KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TAHLİL SONUÇLARI

KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ LABORATUVAR SONUÇLARI


    Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi İstanbul'un  Avrupa yakasında Küçükçekmece ilçesi sınırları içerisindedir. Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi  2 Mayıs 2011 yılından itibaren Halkalı 'da TOKİ tarafından yapılan 648 yataklı yeni binasında hizmetlerini sürdürmeye devam etmektedir.


      Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi hasta ve hasta yakınları için tahlil sonuçlarını online olarak vermektedir. Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonuçları ve daha birçok bilgiye ulaşmak için hastanenin resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonuçları için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayabilirsiniz. Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonuçları için açılmış olan sayfaya T.C Kimlik Numaranızı ve Doğum Tarihinizi  yazmanız yeterli olacaktır.


İSTANBUL KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TAHLİL SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ

İSTANBUL KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ADRES VE TELEFON NUMARASI İÇİN TIKLAYINIZ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder