20 Eylül 2016 Salı

BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ LABORATUVAR SONUÇLARI

BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ LABORATUVAR SONUÇLARI

   Bağcılar Eğitim VE Araştırma Hastanesi 2007 yılından bu yana hastalarına hizmet vermektedir. 1600 personeli bulunan Hastanede 100'ün üzerinde poliklinik bulunmaktadır. Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi 213 hasta odasında 1 ve 2 kişilik özel yataklı imkanlarıyla hasta ve hasta yakınları için hizmet vermektedir. Bağcılar Eğitim ve Araştırma hastanesi hasta naklinde kullandığı 112 hava ambulansı hizmetiyle de İstanbul'daki nadir hastanelerdendir. Hastanede tetkikler günü birlik yapıldığı için hastaların işlemleri en kısa sürede yapılmaktadır.

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Laboratuvar Sonuçlarını resmi web sitesinden de sunarak hastaları için büyük kolaylık sağlamaktadır. Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Laboratuvar Sonuçları için hastanenin resmi web sitesini ziyaret edebileceğiniz gibi aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayarak da laboratuvar sonuçlarınıza ulaşabilirsiniz. Açılmış olan sayfaya hastanın T.C kimlik numarasını, doğum tarihini ve dosya numarasını yazmanız gerekmektedir.

BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ LABORATUVAR SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ

BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ


Bilgiler hastanenin resmi web sitesinden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder