28 Eylül 2016 Çarşamba

GÖZTEPE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

GÖZTEPE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ADRES VE TELEFON NUMARASI

  Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi İstanbul'un Anadolu yakasında Kadıköy ilçesinde bulunmaktadır. Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi 18.02.2005 tarihinden itibaren Sağlık Bakanlığına devredilmiştir. Şuan Sağlık Bakanlığı'na bağlı olarak hizmetlerini sürdürmektedir.
   Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi adres ve Göztepe  Eğitim ve Araştırma Hastanesi telefon numarası bilgileri aşağıda sunulmuştur. Hastane hakkında merak ettiğiniz bilgileri öğrenmek için hastanenin resmi web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

GÖZTEPE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

GÖZTEPE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ADRES
  • Doktor Erkin Caddesi Kadıköy/İSTANBUL Posta Kodu:34722
GÖZTEPE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TELEFON NUMARASI
  • 0216 566 40 00
ÇAMLICA SEMT POLİKLİNİĞİ İLETİŞİM BİLGİLERİ
  
      ADRES: Ferah Mahallesi Ferah Caddesi No:40 Üsküdar/İSTANBUL

      TELEFON NUMARASI: 0216 481 12 98

      FAKS NUMARASI: 0216 344 00 93

MERDİVENKÖY POLİKLİNİĞİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

      ADRES: Ressam Salih Ermez Caddesi Merdivenköy-Kadıköy/İSTANBUL

      TELEFON NUMARASI: 0216 566 66 00
      FAKS NUMARASI: 0216 566 66 14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder