29 Eylül 2016 Perşembe

HASEKİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

HASEKİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ADRES VE TELEFON NUMARASI

   Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi İstanbul'un Avrupa yakasında bulunmaktadır. İstanbul Fatih İlçesinde yer almaktadır.1994 yılında imzalanan protokolle Sağlık Bakanlığı'na devredilen Haseki Hastanesi Eğitim Hastanesine dönüştürülmüştür.1998 yılında Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi adını alarak faaliyetlerine devam etmiştir.
   Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Adresi, Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Telefon Numarası bilgileri aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi hakkında merak ettiğiniz diğer bilgiler için hastanenin resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz.


Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Adresi
  • Sultan Mahallesi Millet Caddesi Aksaray/ Fatih/İSTANBUL 
Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Telefon Numarası
  • (0212) 529 44 00 
Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi Faks 
  • (0212) 589 62 29 
Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi E-Posta 
  • hasekikalite@hasekihastanesi.gov.tr
HASEKİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TAHLİL SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ
 Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nden randevu almak için 182'yi ücretsiz olarak arayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder