20 Eylül 2016 Salı

BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ PATOLAJİ VE RADYOLOJİ SONUÇLARI



  BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ PATOLOJİ VE RADYOLOJİ SONUÇLARI

    Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi  ileri teknolojinin tüm hizmet olanaklarını kullanarak hastaları için daha iyi hizmet vermeyi amaçlamıştır. Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi resmi web sitesinden paylaştığı tahlil sonuçlarıyla hasta ve hasta yakınlarına kolaylık sunmaktadır. Hastane resmi web sitesinden tahlil sonuçlarımıza kolayca ulaşabilmekteyiz.
   Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi patoloji ve radyoloji sonuçları için aşağıda vermiş olduğum linki takip ederek ulaşabilirsiniz. Link açıldığında T.C Kimlik numarası, protokol veya dosya no yazmanız yeterli olacaktır.


BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ PATOLOJİ VE RADYOLOJİ SONUÇLARI  TIKLAYINIZ

 BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder