30 Eylül 2016 Cuma

HASEKİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ LABORATUVAR SONUÇLARI

HASEKİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TAHLİL SONUÇLARI

  Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi; İstanbul'un Avrupa yakasında Fatih ilçesinde bulunmaktadır. 1998 yılında  Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi adını alarak hizmetlerini sürdürmeye devam etmektedir. Hastane Sağlık Bakanlığına bağlı olarak hizmet vermektedir.  Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Mikrobiyoloji laboratuvarı, Patoloji laboratuvarı ve Genetik laboratuvarları bulunmaktadır.

   Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi; hasta ve hasta yakınları için tahlil sonuçlarını online olarak vermektedir. Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi hakkında merak ettikleriniz için hastanenin resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonuçları veya Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi laboratuvar  sonuçları için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklamanız yeterlidir. 
  Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonuçları için açılan sayfaya T.C Kimlik Numarası, Protokol Numarası ve güvenlik kodunu girmeniz gerekmektedir.

Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonuçları için TIKLAYINIZ

HASEKİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder