20 Temmuz 2017 Perşembe

İDO İLETİŞİM

  İDO müşteri hizmetleri numarası; İstanbul Deniz Otobüsleri kısaltılmış adıyla İDO 1987 yılında İstanbul'un deniz ulaşımına ve trafik sorununa katkıda bulunmak için kurulmuştur. İDO her geçen gün büyüyerek 103 gemisi ve 88 iskelesi ile dünyanın en büyük araç ve yolcu taşıma şirketi olmuştur.

   İDO müşteri hizmetleri numarası ve diğer iletişim bilgileri aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. İDO hakkında kapsamlı bilgi almak ve online işlemlerinizin için İDO resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz. İDO müşteri hizmetleri çağrı merkezini haftanın 7 günü 24 saat arayabilirsiniz. İDO müşteri hizmetlerini arayarak kredi kartı ile bilet satın alabilir, satın aldığınız bir bileti değiştireblir ve kurallar içinde iade edebilirsiniz, sefer saatleri hakkında bilgi alabilir ve tüm istek ve şikayetlerinizi bildirebilirsiniz. İDO müşteri hizmetlerine online olarak istek ve şikayet bildiriminde bulunmak  için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayınız.

İDO müşteri hizmetleri iletişim bilgileri

İDO çağrı merkezi
  • 0850 222 44 36
İDO e-posta adresi
  • info@ido.com.tr
İDO Genel Müdürlüğü iletişim bilgileri

ADRES
  • Kennedy Caddesi Yenikapı Hızlı Feribot İskelesi Fatih/İSTANBUL
TELEFON
  • 0212 455 69 00
FAX
  • 0212 517 39 58
İDO online istek ve şikayet bildirimi için tıklayınız

MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARALARI İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder