16 Temmuz 2017 Pazar

ANKARA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TELEFON NUMARASI VE ADRESİ


ANKARA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

   Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi iletişim; Hastane ilk olarak 1957 yılında Sağlık Bakanlığı Ankara Hastanesi olarak kurulmuştur. Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilk açıldığında 4 servis ve 1 hemşire ile 120 yatak kapasiteli olarak hizmet vermiştir. Sağlık Bakanlığına bağlı olarak hizmetlerini sürdürmeye devam etmekte olan hastane her geçen gün yenilenmiş ve geliştirilmiştir. Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi şuan bünyesinde ki birçok çalışanı ile her yıl 25.000 yatan hastaya hizmet vermektedir.

   Ankara Eğitim ve Araştırma hastanesi telefon numarası, Ankara Eğitim ve Araştırma hastanesi adresi ve diğer iletişim bilgileri aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. Hastane hakkında kapsamlı bilgi edinmek için kurumun web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinden randevu almak için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayabilirsiniz veya 182'yi arayabilirsiniz.  Ankara Eğitim ve Araştırma hastanesi hafta içi 08:00 - 17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.


Ankara Eğitim ve Araştırma hastanesi iletişim bilgileri

Ankara Eğitim ve Araştırma hastanesi adresi
  • Sağlık Bakanlığı Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi Şükriye Mahallesi Ulucanlar Caddesi No: 89 P.K: 06340 Altındağ/ANKARA
Ankara Eğitim ve Araştırma hastanesi telefon numarası
  • 0312 595 30 00
Ankara Eğitim ve Araştırma hastanesi fax numarası
  • 0312 363 33 96
Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinden randevu almak için tıklayınız

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonucu öğrenmek için tıklayınız

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi doktorları ve branşları için tıklayınız

HASTANE BİLGİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder