22 Temmuz 2017 Cumartesi

ANKARA NUMUNE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

ANKARA NUMUNE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TELEFON NUMARASI VE ADRESİ

   Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi iletişim; Ankara'da Altındağ ilçesinde bulunan hastane 1881 yılında Sağlık Bakanlığına bağlı olarak hizmet vermeye başlamıştır. Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Sağlık Bakanlığının en büyük eğitim ve araştırma hastanesidir. Çağdaş tıp teknolojisi ile donanmış hastanede her türlü tetkik ve tedavi uygulanmaktadır. Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi uzman hekimler yetiştirmeye ve hastalarına hizmet vermeye devam etmektedir.

   Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi telefon numarası, Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi adresi ve diğer iletişim bilgileri aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesinden randevu almak için 182' yi arayabilir veya mhrs.gov.tr adresinden randevunuzu oluşturabilirsiniz. Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi iletişim formu doldurmak için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayınız.


Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi iletişim bilgileri

Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi adresi
  • Hacettepe Mahallesi Talatpaşa Bulvarı No:44 P.K:06100 Altındağ/ANKARA
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi telefon numarası
  • 0312 508 40 00
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi fax numarası
  • 0312 311 43 40
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi e-posta adresi
  • bilgi@anh.gov.tr
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi iletişim formu doldurmak için tıklayınız

Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi doktorları için tıklayınız

HASTANE BİLGİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder