17 Temmuz 2017 Pazartesi

ANKARA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TAHLİL SONUÇLARI


ANKARA EĞİTİM ve ARAŞTIRMA HASTANESİ LABORATUVAR SONUÇLARI

   Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonucu öğrenme; Sağlık Bakanlığına bağlı olarak hizmetlerini sürdürmeye devam etmekte olan Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi her yıl binlerce hasta ağırlamaktadır. Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinde cerrahi klinikler, dahili klinikler, laboratuvarlar, radyoloji  ve acil servis bulunmaktadır.

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi hasta ve hasta yakınları için büyük kolaylık sağlayarak laboratuvar sonuçlarını online olarak paylaşmaktadır. Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonuçlarınızı öğrenmek için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayınız. Tahlil sonucunun görüntülenmesi için açılan sayfaya T.C kimlik numarası, dosya numarası, adınızı ve soyadınızı yazmanız gerekmektedir. Tahlil sonucunuzu yazıcınızdan çıkartabilirsiniz.

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi tahlil sonucunuzu öğrenmek için tıklayınız

ANKARA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TELEFON NUMARASI VE ADRESİ İÇİN TIKLAYINIZ


Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi doktorları için tıklayınız

HASTANE BİLGİLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder