20 Ağustos 2016 Cumartesi

....BAŞLANGIÇ....

      Sevgili ziyaretçilerim öncelikle bloğuma hoş geldiniz. Beni burada yalnız bırakmayacağınızdan eminim.28 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum. Evliyim iki tane dünya tatlısı  çocuğum var yani mesleğim şuan için annelik. En yoğun zamanlarımı yaşıyorum oğlum 5 yaşında kızım 7 aylık. Yorgunluk, uykusuzluk, koşturmacanın yanında her anlarına şahit olmanın mutluluğunu yaşıyorum aslında. Onları daha mutlu edebilmek için önce kendimi mutlu etmem gerektiğinin farkındayım. Bu yüzden okumayı, araştırmayı, yazmayı seviyorum.
        Bloğumu açma amacım daha çok okumak, araştırmak ve yazmak. Bilgilerimi herkesle paylaşmak. Belki de bilmediğim konuları araştırarak öğrenmek.
         Bloğumda bilgi amaçlı konuları ele alacağım. Bunun yanında güncel aradığımız işimizi
kolaylaştıracak makalelerim olacak. Tabi ki sizden gelen yorumlara da her zaman açık olacağım.
Tekrar hoş geldiniz diyorum. Takipte kalın, HOŞÇAKALINNN.


                 


2 yorum: