15 Aralık 2016 Perşembe

ŞEKERBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI


ŞEKERBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

  Şekerbank müşteri hizmetleri numarası; Şekerbank 12 Ekim 1953 tarihinde Eskişehir'de kurulmuştur. Şeker pancarı üreticilerine finansal destek sağlamak amacı ile kurulan 1956 yılında Ankara'ya taşınarak Şekerbank ismini almıştır. Şekerbank Genel Müdürlüğü 2004 yılından bu yana İstanbul'dadır. Şekerbank telefon bankacılığı ile müşterilerine daha kaliteli hizmetler sunarak faaliyetlerini sürdürmeye devam ermektedir.

  Şekerbank müşteri hizmetleri numarası aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. Şekerbank müşteri hizmetlerini arayarak bankaya gitmeden bütün işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Şekerbank müşteri hizmetleri numarasından sesli yanıt sistemiyle veya müşteri temsilcilerine bağlanarak iletişime geçebilirsiniz.

Şekerbank müşteri hizmetleri numarası
  • 0850 222 78 78
  • 444 78 78
  • +90 0850 222 78 78 (yurtdışı aramalar için)
Şekerbank internet bankacılığı için tıklayınız

MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARALARI İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder