10 Aralık 2016 Cumartesi

DENİZBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ

DENİZBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

  Denizbank müşteri hizmetleri numarası; 1938 yılında devlet bankası olarak kurulan Denizbank 1997 yılında Zorlu Holding tarafından satın alınarak özelleştirilmiştir. Denizbank bireysel, özel, KOBİ, tarım ve ticari bankacılık gibi hizmetler sunarak faaliyetlerini sürdürmeye devam etmektedir.

  Denizbank Müşteri hizmetleri numarası aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. 444 0 801 numarasını arayarak Denizbank Önce Müşteri Hattına ulaşabilir tüm istek ve görüşlerinizi bildirebilirsiniz. Denizbank müşteri hizmetlerini haftanın 7 günü 24 saat arayabilirsiniz. Denizbank istek ve şikayet formu doldurmak, size en yakın Denizbank şubeleri ve atm bilgilerini almak için aşağıda vermiş olduğumuz linkleri tıklayınız.

Denizbank müşteri hizmetleri iletişim bilgileri

Denizbank müşteri hizmetleri numarası
  • 444 0 800
  • 0850 222 0 800
Denizbank Önce Müşteri Hattı numarası
  • 444 0 801
Denizbank istek ve şikayet formu doldurmak tıklayınız

Denizbank şubeleri ve atm bilgileri için tıklayınız

MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARALARI İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder