8 Aralık 2016 Perşembe

GARANTİ BANKASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ

GARANTİ BANKASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

  Garanti Bankası müşteri hizmetleri numarası; Türkiye'nin en büyük ikinci özel bankası olan Garanti Bankası 1946 yılında kurulmuştur. Garanti Bankası kurumsal, ticari, KOBİ ve yatırım bankacılığı dahil olmak üzere bankacılık sektöründe tüm iş kollarında faaliyetlerini sürdürmeye devam etmektedir.

  Garanti Bankası müşteri hizmetleri numarası aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. Soru ve talimatlarınız için 444 0 333 Alo Garanti hattını arayabilirsiniz. Şikayetleriniz için hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında 444 0 338 veya 0850 222 03 38 Haklı Müşteri Hattını arayabilirsiniz. Dilerseniz  sosyal medya üzerinden Twitter ve Facebook sayfalarından GarantiyeSor iletişim formu doldurabilirsiniz. Size en yakın Garanti şubeleri ve paramatik araması için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayınız.

Garanti Bankası müşteri hizmetleri iletişim

Garanti Bankası müşteri hizmetleri numarası
  • 444 0 333
  • 0850 222 0 333
Garanti Bankası Haklı Müşteri Hattı numarası
  • 444 0 338
  • 0850 222 0 338
Size en yakın Garanti şubeleri ve paramatik araması için tıklayınız

MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARALARI TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder