7 Nisan 2017 Cuma

ŞEKER HAMURLU KURABİYE SİPARİŞİ

ŞEKER HAMURLU KURABİYE

  Şeker hamurlu kurabiye siparişi; Şeker hamurlu kurabiye doğum günleri ve özel günlerde hepimizin tercih ettiği kurabiyeler şık sunumları ve görüntü itibarı ile herkesin dikkatini çekmektedir. Şeker hamurlu kurabiyeler çocuklarında bir hayli gözdesi. Ben en son kurabiyelerimi oğlumun kutlaması için yaptım. Kurabiyelerini gördüğü an yüzündeki sevinç görünmeye değerdi. Biraz zahmetli olup zaman alsa da onun mutlu olması için bu yorgunluğa değer sanırım. 
  Şeker hamurlu kurabiye ilk olarak oğlumun çok  beğenip istemesiyle girdi hayatımıza. İlk olarak internetten sipariş vermeyi düşündük fakat fiyatlar bir hayli pahalı. Aşağıda yapmış olduğumuz kurabiyelerin bir kaç tana fotoğrafı bulunmaktadır. Sizde şeker hamurlu kurabiye siparişi vermek için veya detaylı tarif bilgisi için bana iletişim bölümünden mesajlarınızı yollayabilirsiniz.  

 Bunlar oğlum için yaptıklarım ben biraz sade olsun istedim siz  istediğiniz şekil ve renkleri iletebilirsiniz. 

Bu şeker hamurlu kurabiyelerimiz de kızlar için yaptıklarımız...



Sizde uygun fiyatlara şeker hamurlu kurabiye yaptırmak ve sipariş vermek için yorum bölümünden sorularınızı iletebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder