Trendyol müşteri hizmetleri çağrı merkezi iletişim bilgileri
Trendyol müşteri hizmetleri; Trendyol en çok aranan marka ve tasarımcıları herkese ulaştırmak hedefiyle kurulmuş bir alışveriş sitesidir. 2010 yılında kurulmuştur. Trendyol 2011 yılında 6.5 milyon'dan fazla üyesi ile her gün gelişerek ve büyüyerek kaliteli bir şekilde satışlarına devam etmektedir. Trendyol kadın, erkek, çocuk için giyim, ayakkabı, çanta, aksesuar, saat, kozmetik ve ev-yaşam ürünleri gibi binlerce ürün çeşidi sunmaktadır. Trendyol sattığı ürünleri kalite ve orjinallik garantisi vermektedir.
Trendyol müşteri hizmetleri numarası ve diğer iletişim bilgileri aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. Müşteri memnuniyetini üst sırada tutan trendyol.com müşteri hizmetleri temsilcileri ile siz değerli müşterilerine hizmet vermektedir. Trendyol.com alışveriş sitesinden aldığınız bir ürünü 15 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilir ve harcamalarınızı sorunsuz bir şekilde geri alabilirsiniz. Trendyol.com sitesinden aldığınız bir ürünü nasıl iade edeceğini öğrenmek için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayınız.
Trendyol müşteri hizmetleri iletişim bilgileri
Trendyol müşteri hizmetleri numarası
- 0212 331 02 00 ( Hafta içi 08:30-24:00 Cumartesi 10:00-24:00 Pazar 10:00-17:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.
Trendyol e-posta destek hattı için tıklayınız
Canlı yardıma bağlanmak için tıklayınız ( Hafta içi 08:30-17:00 Hafta sonu 10:00-17:00 saatleri arasında bağlanabilirsiniz.
Trendyol.com sitesinden aldığınız bir ürünü nasıl iade edeceğini öğrenmek için tıklayınız
MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARALARI İÇİN TIKLAYINIZ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder