HGS MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI
HGS müşteri hizmetleri iletişim bilgileri; Boğaz köprüleri ve otoyol gişelerinde kullanılan HGS (Hızlı Geçiş Sistemi) Türkiye'de ilk olarak 12 Eylül 2012 tarihinde faaliyete geçirilmiştir. HGS kullanılmasının amacı gişelerde bekleme yapılmadan hızlı bir şekilde geçiş sağlamaktır.
HGS müşteri hizmetleri numarası aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır. HGS müşteri hizmetlerini 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. HGS müşteri hizmetlerini arayarak tüm istek ve şikayetlerinizi kolayca iletebilirsiniz. HGS geçiş ihlali sorgulaması için aşağıda vermiş olduğumuz linki tıklayabilirsiniz.
HGS müşteri hizmetleri numarası
- 444 17 88
HGS geçiş ihlali sorgulaması için tıklayınız
MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARALARI İÇİN TIKLAYINIZ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder